تامین نیروی انسانی پرستار ها

تامین نیروی انسانی پرستار ها

تامین نیروی انسانی پرستاری توسط شرکت شرکت بهسامان مبتکران فاخر

پرستار؛ فرشته‌ی رحمت برای بیمار 

پیمانکار تامین نیرو
به پیمانکاری که خدمات مربوط به تامین نیرو را برای شرکتها ، ارگانها ، سازمان ها و ادارات انجام بدهد ، پیمانکار تامین نیرو می گویند. که معمولا به دو صورت  مدیریت پیمان و قرار داد حجمی می تواند باشد.
در قرار داد مدیریت پیمان تامین نیرو ، کارفرما تعدادی تامین نیرو دارد که در بخشی مشغول بکار هستند حال می خواهد مدیریت  نیروی انسانی و برنامه ریزی برای این نیروها بر طبق نظر کارفرما توسط شرکت پیمانکار انجام شود ودرقبال آن چند درصد از کل برآورد قرار داد به عنوان حق الزحمه قرارداد به پیمانکار ماهیانه پرداخت می شود.
ولی در قرار داد های حجمی ، کل کار به صورت حجمی توسط پیمانکار برآورد شده و مبلغ کل برای یک دوره خاص توسط پیمانکار پیشنهاد می شود. که در آن مبلغ ، همراه هزینه ها  سود پیمانکار هم در نظر گرفته شده است.
یکی از مهمترین دغدغه های سازمانهای دولتی وخصوصی تامین نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده می باشد، شرکت خدماتی بهسامان مبتکران فاخر با بیش از 3سال تجربه ارائه خدمات در زمینه تامین نیروی انسانی در مشاغل مختلف برای سازمان ها، مجتمع های مسکونی وتجاری ،شرکتهای خصوصی ،بانک ها و موسسات مالی و اعتباری این توانائی را دارد که افراد کارآمد با توانائی مناسب و آموزش دیده در زمینه های مختلف را در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی و غیردولتی قرار دهد.
این شرکت تاکنون در تامین نیرویی با مراکز مختلفی همکاری داشته است، لازم به ذکر است که این شرکت دارای مجوز و تأیید صلاحیت از وزارت کار و امور اجتماعی و همچنین عضو انجمن صنفی کارفرمایان شرکتهای خدماتی و تأمین نیرو بوده و طرح طبقه بندی مشاغل را پیاده و اجرا نموده است علی الخصوص در بخش نیروی دلسوز و فداکار پرستاری به طور جدی فعالیت نموده ایم، چرا که سلامت افراد جامعه برای ما به شدت حائز اهمیت است. 
اگر بخواهیم ارزش خدمات مختلفی را که قشرهای مردم به یکدیگر تقدیم میکنند، این‌گونه محاسبه کنیم که هر خدمتی که مستقیماً به انسان ارتباط پیدا میکند، هر خدمتی که نوعی غمگساری نسبت به انسانهای دیگر است، هر خدمتی که تقدیم‌کننده آن خدمتْ رنج بیشتری می‌برد و هر خدمتی که از روی علم و معرفت و آگاهی و تحصیلات است، ارزشش بیشتر است، در این صورت گمان میکنم که خدمت پرستاری، جزو ارزشمندترین حرفه‌ها و خدمتگزاریها خواهد بود. چون پرستار، هم مستقیماً با انسان سر و کار دارد، هم غمگسارِ انسانی است که به غمگساری و همدردی و کمک او نیاز دارد و هم این‌که، بحمداللَّه، کاری از روىِ دانش و تحصیلات و علم است.
برخی از سوابق کاری شرکت بهسامان مبتکران فاخر در چند سال اخیر:
  • بیمارستان ولی عصر اراک
  • بیمارستان آیت الله خوانساری اراک
  • بیمارستان امیر کبیر
  • بیمارستان امیر المومنین
  • کلینیک کوثر
  • کلینیک امام رضا
  •  بیمارستان 17  شهریور ساوه
  • و...